10 Strandzak essentials zomer 2016

Bijna is het zover, bijna zomer, bijna vakantie. Nog een dikke week examens, en dan twee lange maanden genieten, love it. Hoewel die maanden natuurlijk weer veel te snel zullen gaan, maar daarom moeten we er juist extra van genieten! En hoe kan dat beter dan met een dagje strand?

Maar dan moet je je zak pakken… Ik heb altijd het gevoel dat ik iets vergeet! Daarom heb ik voor jullie vandaag een lijstje gemaakt met dingen die je echt niet mag vergeten.

1.De strandtas

Want we moeten fashionable blijven hé 😉 Deze van Pieces vind ik super leuk, vrolijk en zomers. En ook nog eens betaalbaar, hij kost nu €29,95.

Schermafbeelding 2016-06-15 om 21.00.06

2. Een strandlaken

Om lekker languit op te gaan liggen, een picknick te houden of een boekje te lezen. Ik zag deze op de site van H&M home, en voor maar €19,99 was ik direct verkocht!

Schermafbeelding 2016-06-18 om 12.07.21.png

3. Een leuke bikini of badpak

Badpakken zijn super in deze zomer! Ik heb er nog niet echt een gevonden waar ik helemaal weg van ben, maar ik heb wel een bikini bij Hunkemöller gekocht waar ik super blij mee ben.

Schermafbeelding 2016-06-16 om 19.09.54.png

4. Zonnecrème

Ja, ja ik weet het, je hoort het al genoeg tegenwoordig. Maar het is echt, echt belangrijk om je goed te beschermen tegen het zonnetje!

5. Zonnebril

Ik heb deze super leuke zonnebril besteld bij NA-KD!

Schermafbeelding 2016-06-16 om 19.25.16

6. Slippers

Ook slippers zijn een must wanneer je naar het strand gaat. Ik haat het als er zand in mijn schoenen komt! De beste slippers vind ik die van Havaiana, met de dunne bandjes, en deze zijn ook nog eens super mooi!

Schermafbeelding 2016-06-16 om 14.53.26

7. Power bank

Mijn gsm is ALTIJD leeg, het is echt een regelrechte ramp. Dus deze zomer heb ik standaard een powerbank bij, zodat ik mijn gsm weer kan opladen. Nu heb ik er een saaie, dus ik denk dat ik deze van de Hema ga kopen! Super vrolijk en maar €10.

Schermafbeelding 2016-06-16 om 18.56.08

 

8. Een goed boek

Als ik op strand lig, lees ik vooral. Ik hou van lezen, en op dit moment ben ik “Lola and the boy next door” aan het lezen. Echt een super leuk boek! Ik heb ook het eerste boek van Stephanie Perkins gelezen: “Anna and the french kiss”. Ook echt een geweldige aanrader.

Schermafbeelding 2016-06-16 om 18.59.15.png

9. Een hoedje of een leuke pet

Vroeger haatte ik petten, ik vond het lelijk en voor jongens. Maar nu vind ik ze super leuk! Smaken veranderen zeker? Deze van Urban Outfitters is girly, maar toch een beetje stoer. Ik vind hem super leuk!

Schermafbeelding 2016-06-17 om 18.33.06.png

10. Elastiekjes

Want komaan, een beetje wind, zand, zout en in mijn geval: krullen? Dat hou ik echt niet langer dan een kwartier vol zonder een rekkertje. Bij Forever21 heb ik deze gevonden, echt super leuk!

Schermafbeelding 2016-06-16 om 19.05.05.png

 

Zijn jullie er nu klaar voor? Ik alleszins wel! Laat de zomer maar beginnen 🙂

 

Leave a Reply

