Jeffree Star – velour liquid lipstick

Hey allemaal!

Ik heb vandaag een review voor jullie van de liquide lipstick van Jeffree Star. Ik heb hem samen met een vriendin besteld, zodat we de verzendingskosten konden delen, maar spijtig genoeg moesten we ook nog douanekosten betalen, what a bummer!

Ik ben gegaan voor de kleur Gemini, een bruin-rode, terracotta kleur. Op de website staat dat hij nude is, maar ik vind hem daar toch iets te donker voor. Ik was aan het twijfelen tussen Gemini en Celebrity skin, maar ik ben toch voor Gemini gegaan, want ik denk dat die beter bij mij past (en het is mijn sterrenbeeld hahaha).

Ik vind de verpakking er super leuk uitzien! Het roze doosje was bij mij wel een beetje beschadigd, geen idee hoe dat komt, maar dat is op zich geen probleem. Let ook op het tekstje op de zijkant van het doosje, super grappig 🙂

DSC08905DSC08906

De verpakking zelf vind ik ook mooi gedaan, ik ben niet zo voor dat roze, maar dat is natuurlijk een persoonlijke voorkeur. Het is heel stevig, gemaakt van harde plastic, en het draaidopje sluit met zo’n klikje, dus hij blijft goed dicht als je het wilt meenemen in je handtas bijvoorbeeld. De applicator vind ik ook wel goed, hij neemt misschien iets te veel product mee, maar dat is niet zo erg.

DSC08909DSC08912DSC08915

En dan nu… De lipstick zelf: geweldig! Dat pigment! Wauw gewoon. Als ik dit zie dan vraag ik mij echt af hoe het mogelijk is dat er zoveel producten zijn met slecht pigment. Ik heb een swatch gemaakt, waarop je goed kan zien hoe gemakkelijk hij aanbrengt. Ik ben eigenlijk heel onhandig als het op make-up aankomt, maar hier kan ik gemakkelijk mee werken. Check wel even of er niets op je tanden blijft zitten, want dat gebeurd bij mij wel altijd.

De lipstick droogt dus helemaal mat en blijft uren zitten. Letterlijk uren, zelfs na eten en drinken zat hij nog perfect op mijn lippen. Jeffree zegt wel dat je eten met veel vet moet vermijden, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Op mijn lippen is hij een beetje roder dan op mijn hand, wat vrij logisch is aangezien mijn lippen ook roder zijn dan mijn hand… Maar ik ben echt super blij met deze lipstick. Hij is ook cruelty free en vegan, wat betekent dat hij niet getest is op dieren, en dat er ook geen dierlijke producten in verwerkt zijn. Ik ben voor!

DSC08918DSC08945

mijn eindoordeel? Fantastisch product! Hij is misschien wel iets duurder dan wat ik normaal zou besteden aan een lipstick, maar het is het zeker waard. Hij kost 18 dollar, wat overeenkomt met iets minder dan 16 euro. Er komen dan wel nog verzendkosten bij, dat is voor België 10,95 dollar of 9,6 euro. Maar zoek een paar vriendinnen die mee willen doen, en dan valt het goed mee.

Klick hier als je Gemini eens wilt checken op de site van Jeffree Star. Deze kleur is wel heel vaak uitverkocht, dus je moet er snel bijzijn als je ze hem restocken. Veel succes 😉

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden, laat zeker in de reacties achter wat je er van vond!

Veel liefs,

Silke xxxx

 

 

Leave a Reply

